9.7.2020 6.50

Brändi edellä mediamaailmaan

Suomessa liikkuvuus eri aluetyyppien välillä on kasvanut. Kaksi viidestä kokee olevansa sekä maalainen että kaupunkilainen. Vaikka korona-aika on lisännyt muuttointoa vain vähän, peräti 70 prosenttia suomalaisista voisi kuvitella muuttavansa maalle.

Suomessa liikkuvuus eri aluetyyppien välillä on kasvanut. Kaksi viidestä kokee olevansa sekä maalainen että kaupunkilainen. Vaikka korona-aika on lisännyt muuttointoa vain vähän, peräti 70 prosenttia suomalaisista voisi kuvitella muuttavansa maalle.

Katariina Mäkilä

Suomessa liikkuvuus eri aluetyyppien välillä on kasvanut. Kaksi viidestä kokee olevansa sekä maalainen että kaupunkilainen. Vaikka korona-aika on lisännyt muuttointoa vain vähän, peräti 70 prosenttia suomalaisista voisi kuvitella muuttavansa maalle.

Suomessa liikkuvuus eri aluetyyppien välillä on kasvanut. Kaksi viidestä kokee olevansa sekä maalainen että kaupunkilainen. Vaikka korona-aika on lisännyt muuttointoa vain vähän, peräti 70 prosenttia suomalaisista voisi kuvitella muuttavansa maalle.

Katariina Mäkilä

Kuiva kunta­mark­ki­nointi kelpaa enää saunan sytykkeeksi. Pöytyän elinvoima-avaus ei syö muilta vaan tähtää tuttuun maaliin: töitä, taloja ja tulijoita.

Lukijan juttu

Julkaisemme verkkosivujen Lukijan juttu -palstalla lukijoiden lähettämiä lyhyitä kuvallisia juttuja esimerkiksi levikkialueen yhteisöjen ja yhdistysten tapahtumista.

Lähetä meille teksti ja siihen liittyvä kuva kuvateksteineen. Voit lähettää juttusi myös sähköpostitse osoitteella: toimitus(at)alasatakunta.fi. Liitä jutun yhteyteen myös kirjoittajan ja kuvaajan nimet.

Joitakin Lukijan juttuja julkaistaan myös lehdessä.

Varmenna